۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۴۳۹۱۷
رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز مطرح کرد؛

دعوت برای نام نویسی در سامانه سلامت| حضور مراقبین سلامت در شهر‌ها

دعوت برای نام نویسی در سامانه سلامت| حضور مراقبین سلامت در شهر‌ها
رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با دعوت از مردم برای نام نویسی در سامانه سلامت، گفت: تاکنون ۹۷ درصد مردم در سامانه سلامت ثبت نام کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، فرهاد ابول نژادیان، رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، صبح امروز در جلسه قرارگاه مشترک جهادی بسیج و دانشگاه علوم پزشکی اهواز، با بیان اینکه جلسه برای فعال کردن و هم افزایی دانشگاه علوم پزشکی و بسیج است، خاطرنشان کرد: پایگاه‌های بسیج در کنار کارکنان و کادر درمانی از مردم خواهند خواست در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام و خوداظهاری کنند تا افراد دارای علایم کرونا ویروس، زودتر تشخیص و اقدمات فوری برای آن‌ها انجام شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه کارگاه‌های خیاطی پایگاه‌های بسیج پس از اخذ تأییدیه دانشگاه علوم پزشکی به تولید ماسک می‌پردازند، اظهار داشت: ماسک‌ها به میزان زیاد تولید و در داروخانه‌ها توزیع می‌شود تا نیاز‌های مردم برطرف گردد.

این مقام مسئوول ادامه داد: مراقبین سلامت در شهر‌ها و حاشیه شهر‌ها آمادگی دارند تا پس از مشخص شدن افراد مبتلایی که در سامانه سلامت نام نویسی کردند، به سراغ شان رفته و به درمان بپردازند.

ابول نژادیان بیان داشت: تیم‌های سلامت در شهر‌ها و حاشیه شهر‌ها قرار داند که سه تا پنج هزار نفر را پوشش می‌دهند، تیم‌های سلامت شامل پزشک، پرستار، کارشناس ماما، تغذیه، بهداشت و روان است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۹۷ درصد مردم در سامانه سلامت ثبت نام کردند، اظهار داشت: در سامانه پرونده الکترونیک سلامت تشکیل می‌شود، در بحث خوداظهاری فرصت مهیا می‌گردد تا مردم به پرونده‌های الکترونیک خود نگاهی داشته باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز تأکید کرد: بسیار مهم است که پیش از شیوع کرونا ویروس، به سراغ آن رفته و ریشه کن کنیم؛ مردم اطلاع دهند تا با درمان زودهنگام از جلوی افزایش فوتی‌ها جلوگیری کنیم. /۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رقیه عباسی عشاقی
Iran, Islamic Republic of
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
ممنون از زحمات شما
0
0